Sommar 2011

Life is good!

Sommaren har verkligen passerat förbi som på räls men mycket har hänt och gjorts på 3 månader, i det stora hela har det varit en fantastisk sommar även om jag jobbat heltid på swedbank sen juni månad så har de hunnits med massor av festligheter!

Midsommar var precis som när man var liten, midsommarkrans sjukligt mycket mat & mycket folk och sist men inte minst LEKAR :) Im a sucker for that! 
Blev till och med två fester på midsommar, den andra festen bjöd även på mycket folk, mat och skön sång på takterassen inte alls fel!

Familjemedlemar och vänner har fyllt år och det har firats med massor av party och rosé!
Min älskade storebror har fyllt 40år och man märker att tiden går snabbt, kändes som igår då vi lekte mördarbebis en lek min bror lärde mig som liten haha kul vi hade! <3

15 juni firade vi hela 5 år tillsammans det är helt galet vad tiden har gått snabbt! Vi var små skitar när vi träffades 20 respektive 22 vem kunde tro vi skulle hålla ihop så länge efter 3 års distans fan starkt jobbat må jag säga :)

MALAGA-resan var wicked hade det så himla skönt! Att få åka me nära vänner och Alex samtidigt var riktigt fint!
Hotellet var fint och utsikten var helt underbar, hur mysigt är det inte att sitta me den man älskar och kolla på solnedgången över en flaska vin, guld värt! Sol,bad,poolhäng,shopping,kortspel,balkonghäng, fina middagar, goda drinkar,cruzcampo,grillad kyckling,MALAGA CITY-amazing shopping och fin stad, kackelackor, pedikyr, MARBEALLA... I can go on and on!! 

Sommaren har även erbjudet en flytt ifrån älskade möllan mycket ledsamt till en början men nu är det rätt skönt :) Har nära till Frida nu så de är fint!

 
Im Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0