Hemmastad

Sitter på  jobb och har absolut inga kunder eller samtal så då tänkte jag att jag kan blogga lite för att fördriva tiden.

Igår var jag ute med tjejerna på lillatorg och drack några glas vin och prata om framtidsplaner, minnen, kläder & resor ja det vanliga helt enkelt och så slog det mig, jag har varit hemma i malmö i över ett år nu och det känns faktiskt helt ok! Trodde att jag skulle få panik över att vara fast på ett ställe i mer än 4 månader med tanke på att det är så det varit tidigare 4 månader i london och 3 veckor hemma i sverige.
Dont get my wrong, i do love london and one day i will be back!

Ikväll ska jag med emma på inflyttningsfest :) ska bli riktigt kul.

Ne nu slutar jag snart :)

Im Out!




Kommentarer
Postat av: psyght aka knasboll

I say oh dear such a lovly dudette, sayyy wazz U´r bizznizz here then, say? fancy a lager ay? no offence, but think we´re gonne step it up one step oi!! luv out! C ya soon lady twitt

2010-08-07 @ 12:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0