Slut tampen

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade och tänkte att det var nog dags nu.
Sen jag åkte tillbaka till Luton har skolan och vardagen bara rullat på som vanligt, har spenderat minst 10 timmar i bibblan varje dag sen jag kom tillbaka eftersom jag har en 5000 ords uppsats att lämna in den 6te maj. Det har väl gått hyffsat bra då jag har gjort 2700 ord så nu har jag bara slut tampen kvar nu men den är också tuff.

Igår hölls ett MCS möte på skolan mellan 5 och 10, det var så givande och riktigt gryma talare som ställde upp och hade föredrag för oss om hur vi ska gå till väga i framtiden bla. Förutom all lärdom så hade de tävlingar, freebees (Bla ett usb minne) och en stor maffig buffe efteråt.
Jag vann ett presentkort på HMV (Entertainment store) som jag ska sätta sprätt på efter mitt arbete är inlämnat, blir väl två cd skivor skulle jag tippa på, längesen jag köpte skivor tihi.


Idag har jag haft skola 12-4, fick tillbaka ett utav de två arbetena vi lämnade in innan påsk och jag fick A- är riktigt nöjd hoppas nu bara jag klarar mina slut tentor den första och andra juni vilket innebär att jag slutar den 2 juni mina vänner =)

Ne nu ska jag plugga vidare ha en fin kväll. Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0