A woman's right to shoes

Sitter och äter pistagenötter och fy vad gott det är..mindre nyttigt men de skiter jag i.
Satt och fundera på om pistagenötter växer på träd eller buskar och tacka gud for google snabbt och lätt fick jag vet att de växer på buskageliknande lövträd!
Fick även veta att pistagenötter har odlats i över 3000 år? & nöten är en frukt? jaha där ser man.
Sättet de förklara smaken på var behaglig..haha ja de hade ju vart mindre bra om den varit obehaglig.
Tycker behagligt  är ett roligt ord att använda när man pratar om smak.

Förövrigt kämpar jag på med mina studier och de är mycket, för mycket för tillfället. Ska snart återgå till skrivandet för måste i säng senast 1 för att imorgon få en tidig start i biblioteket. Sen på kvällen bär det även av till IKEA med Leone & Aisha och fy vad de ska shoppas svensk mauud! Svenska chips är de jag suktar efter mest just nu och köttbullar!


Har shoppat som en galning på senaste har fått hem fyra par nya och skit snygga skor. De brände lite i student plånboken men de var de värt! Tänkte visa mitt senaste purchase, de blev ett par strappy sandals från NL riktigt nöjd :)





Ska röka och sen plugga!

I'm Out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

aj lajk jor shoooos =D

2009-03-09 @ 09:22:11
Postat av: Anonym

Tackar :)

2009-03-11 @ 13:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0