Pippi långstrump

Skulle vara trevligt att få lite ljusare nyanser i håret men är inte så säker på att de kommer bita på mitt hår dock då det är uber mörkt.
Gnällde lite till mamma om att de var orättvist att jag inte kan färga mitt hår hur som helst utan de ska krävas planering bakom och då kom hon med den brillanta iden att jag kunde införskaffa mig en peruk, närmare bestämt en pippi peruk! Förklara snällt för mamma att det skulle sett lite onaturligt ut med rött hår på mig och sen finns de ingen neger pippi! Tyvärr men så är det.
Då tyckte hon att jag kunde ta och leta fram min gammla indian peruk men hon ångra sig snabbt då det är en svarthårig peruk, back on square 1.

Funderar egentligen varför jag ens önska mig en indian peruk då jag bara kunnat fläta mitt eget hår och vips så var man en indian drottning! Troligtvis var de väl för jag skulle slippa borsta mitt eget för en dag!


Im Out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Taack bejb <3

han börjar bli så stooor tycker jag. han kommer ju knappt vara bebis längre när du kommer hem juuuu.. hihi.. längtar iallafall tills du kommer..

lots of löööve!!

2009-03-06 @ 09:48:06
Postat av: Frida

Men vaaaa?? Läser du min blogg? Hur kan du känna till den?!? :P

Hahaha, sa vi det på vår tid.. det minns jag inte ens! :P

men hallå, jag har inte läst din blogg nån gång tror jag!

eller har jag det..

ska kolla runt iaf.. :D

hoppas allt är bra med dig och att du passar i din pippiperuk ;)

2009-03-08 @ 19:26:00
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0