Full Frys

Har tagit en paus ifrån studierna och kollat på full frys it is hilarous, har leget dubbelvikt på sängen av skratt.  Jag hade helt glömt bort hur roligt de programmet var tacka fan för youtube alltså. Oldies är klassikerna!

En inblick på i full frys som utspelas på Edvins arbetsplats;

Chefen: Jag hörde att ni inte var riktigt överens igår?

Edvin: Jodå, hon bad mig dra åt helvete och här är jag!

Hahahahah jag dör bara av att tänka på de

Check it ----->  http://www.youtube.com/watch?v=byKCQ95xOpw&feature=related

Precis pratat med mamma trevligt som vanligt och hon ger mig alltid ny energi till att ta tag i studierna :) Tack!
Pratade lite om hur jag ska få hem alla mina tusentals saker nu när jag flyttar hem till Sverige igen, scary att flytta hem faktiskt hehe men det känns ju självklart fruktansvärt skönt att slippa vara ifrån de människor som betyder mest för mig, you know who you are!



Lovade att visa mina nya skor so here they come!






Har även spanat in ett till par som nog får följa med mig hem nån dag nästa vecka måste bara ta reda på om jag kan betala för en extra resväska nu när jag åker hem så det inte är så mycket att ta hem i juni.


Nu ska jag plugga internet marketing.

Puss&Kram
I´m Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0