Snögubbe

Godmorgon!
Det är helt otroligt, innan kl slog 10.00 hade jag varit vaken i ca 40 minuter och även hunnit konsumera frukost. De senaste dagarna har jag inte vaknat innan 14.30 nämligen.
Anledningen till varför jag gick upp så tidigt idag var för jag skulle ut och shoppa men tyvärr så blir det inte av då UK har fått lite snö, ja det är inte sa mycket som dessa Engelskman verkar tro pga av snön har de ställt in  ALLA bussar och bara 3 tunnelbaner fungerar och självklart kör inte dessa tre linjer här ifrån camberwell, Ifs har det inte snöat sa mycket i England på 18 år det är väl därför de ställer in allt.  GREAT!!!
Dagen kommer mestadels bestå av inomhus aktiviteter men vi (läs jag amina sidate nafi och mammado) ska även ut i trädgården och konstruktuera en snögubbe som jag lovade igår när snön börja falla men jag trodde ju den skulle vara bortsmält idag!! Jag och min stora mun haha.

So long, goodbye!
ImOut!


Kommentarer
Postat av: Saraaaaa

MAAAAH.. hoppas snön stannar där borta bara =D

miss u darling.. jag hör av mig snart... förhoppningsvis ;)

2009-02-02 @ 15:54:37
URL: http://sauiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0