24/2 09

Det bästa tjejsnacket handlar om : Håller med Bella, sex!
Plagg jag är mest trött på: Jackan, ge mig sommar!
Plagg jag inte kan vara utan: Leggings & klänningar
Jag vill helst ha: Långt och lyckligt liv med mina nära och kära
Viktigaste egenskapen: Pålitlig
Tre bloggar jag gärna läser: Bella ,Catty, Sophia, Sara, Frida & Hanna
Tre bloggare du tycker att du liknar? De flesta skriver om sina dagar och tankar så då är vi alla lika på så sätt & utseendemässigt, ingen? 
Vad jag vill veta om andra men inte vågar fråga: Inget jag kan komma på nu direkt
Bloggare jag vill veta det om: ….
Det gör mig mest glad: Beror ju på situation, men att vakna me solen skinandes i ansiktet är wonderbart!
Den största orättvisan är: Fattigdomen
Tv-program/serie som jag gillar mest: PRISON BREAK, Desperate Housewifes, CSI i alla dess former
Ord som bäst beskriver min blogg: Oregelbunden
Ord som bäst beskriver mig: Målmedveten
Ord som jag skulle vilja att andra beskrev mig med: Snäll, pålitlig, rolig och good looking!
Jag vet att jag är kär när: Jag inte kan sluta le när jag tänker på honom & magknipen (Fjärillarna) kommer då vi inte setts på ett tag!
De tre fem snyggaste killarna i världen: Min egna hunk Alex, The Rock & Vin Diesel, Dominic Purcell & Wentworth Miller 
De tre snyggaste tjejerna i världen: Jessica Alba, Ewa Mendes & Beyonce Knowles
Replik som får mig på fall: De är olika men de ska inte vara nått cheesy
Tre bloggar som jag vill ska göra formuläret: Den som vill :)

Im Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0