Tired

Så nu var det över! Lämnade in arbete kl 16.20 och deadline var 16.30. När jag lämnade bibblan var jag orolig över att det skulle vara en lång kö till inlämningen och om nu så hade varit fallet hade jag inte fått in det i tid och därmed blivit underkänd.
Som jag skrev inatt så var jag i bibblan i stort sett hela dagen och natten och imorse när jag skulle ta mig upp för lektion kl 9 gick bara inte men som tur är så finns det en till kl 10 så den hann jag till.
Under lektionen satt jag och läste lite artiklar för att bygga på mitt arbete för jag hade inte så många ord så krävdes. 
kl 11 tog lektionen slut och jag satte mig i bibblan...gick relativt snabbt att bli klar med själva arbetet men sen skulle jag skriva referense också vilket jag drog ut på en hel del men huvudsaken är ju att det blev klart i tid.

Nu sitter jag hemma och försöker koppla av vilket inte alls går, lägenheten behövs städas, kläder behövs tvättas, ögonbryn behövs plockas, telefonsamtal behövs ringas och jag har ett grupp möte om en timmes tid =/  + måste förbereda för det andra mötet imorgon kl 10.
Men en sak är klar, jag ska iaf sova way before 11 för annars lär ja inte orka gå upp.

Det ända positiva förutom att jag blev klar med arbetet är att jag fick tag på en forecasting bok som är mycket eftertraktad, det var hur många som helst som hade reserverat men hey ibland måste man ha turen med sig.

Nu ska jag kolla på desperate housewifes och dricka en stor kopp te innan jag ska ta mig tillbaka till skolan. Känns verkligen som man bor där =(.

PussoKram
ImOut!


Kommentarer
Postat av: Kimsalabim

Låter ju verkligen inte som om du sitter o rullar tummar där ...

2008-11-18 @ 19:02:01
URL: http://conspicuous.blogg.se/
Postat av: Gabriella

du är grym! fortsätt så :)(L)

2008-11-19 @ 19:33:55
URL: http://bellisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0