Take me back!!!

Sitter och kollar på bilder ifrån Turkiet och Kreta...fan vad jag inte vill vara här i denna hemska kylan!!!! Vill ha tillbaka min fina solbränna och fräsch heten. En dag med dålig sömn och jag ser ut som en gul banan med bruna fläckar aaarrh!

Kan likaväl berätta lite om dagen när jag ändå tatt steget att logga in här ....
Idag vaknade jag runt 1 jätte skönt att inte behöva vakna utav en väckarklocka och kunna ligga i sängen hur länge som helst innan jag pallra mig upp för att göra frukost.
Slappa framför datan ända fram till 5 då jag var tvungen att hoppa in i duschen för att sen gå o handla lite matvaror och  därefter stack jag till en kompis tvärs över gatan för att tvätta i deras student tvättstuga för jag behövde torktumlare...har bara tvättmaskin här.
Stanna hos henne tills 11 pga av att tvätten tog sån tid men fan va kul vi hade haha..så sjuka brudar. Detta året borde inte va de året jag skaffar fler kompisar...kommer vara svårare att flytta hem då ju!

& på tal om att flytta hem, Linda lämnar mig här i Luton den 9 december för att flytta hem till Lettland 0%¤#?""%&() är glad för hennes skull hon ser fram emot det, hon ska renovera sin lägenhet m.m men min egoistiska sida säger att hon borde stanna här och jobba. Jag vill inte inse att hon inte kommer bo här efter jullovet...vem ska jag fika med? vem ska jag skvallra till? Ingen kommer någonsin kunna ersätta henne! Planerar redan mitt besök till Lettland..får se hur det blir, kanske kan bli till påsken eller så får jag vänta till sommaren...hmm

Ne nu ska jag ta en ciggarill och sen vika tvätt inte orkat göra de ännu höhö

Puss&Kram
ImOut!


Kommentarer
Postat av: Mysan

Goddag!

Jag har suttit och funderat lite.. Vilka tre saker är viktigast för dig att en blogg ska innehålla eller handla om? :)

2008-12-04 @ 09:40:40
URL: http://mysblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0