Rubrik

Where shall i begin?

Kan ju börja med att jag saknar mamma, alex, familjen och mina brudar något fruktansvärt!
22 dagar kvar tills jag tar mitt pick o pack hemåt och det känns som tiden bara flugit iväg! Må de bero på att jag bodde hos Linda och Emilio en hel månad...måste vara de och se två veckor har jag som sagt "bott" i bibblan.

Har ju skrivit om mina hektiska dagar tänkte först berätta om allt jag gjort men de blir inte så blir bara trött så fort ja tänker på det.  Idag är min första dag på 2 veckor då jag verkligen har haft en fri kväll även om den har involverat städning så är det inte hälften så krävande som att sitta och skriva ett arbete eller läsa en massa böcker.

Skolan gick smort idag även om jag missa första lektionen pga av en hel galen kväll igår! Linda..my partner in crime ingen rockar som vi två kan! Frasen partner in crime gav Leone oss redan 05 och det var ju tre år sen dess men vi har hållt namnet stadigt och ger allitd 100% när vi väl går ut. Utgången var inte planerad men vi satt här hemma hos mig och pimpla lite vin och prata om allt som vi missat har ju inte kunnat träffats så mycke pga av mina studier och en hel del hade vi och prata om...bestämde oss för att kolla på film men vi kom aldrig så långt för vi ble distraherade hela tiden haha..var de inte nya fetaste låten så var de facebook som var intressant.
Vid 22 tiden hade vinet gett sin effect och jag var rätt på g om man säger så även om jag satt i min pyjamas med mitt stora afro så tyckte jag det var läge för en utgång och det tyckte minsann linda också.
Vid 23 tiden var vi fit för fight, duschade, sminkade och håret var stylat...eftersom utgången ikke var planerat fick linda låna party dräck av mig och vi beslöt oss för att se identiska ut..ja jag vet lite barnsligt men så blir de när vi två får ideer för oss :) What would I do whitout you!!!!
Klädseln för kvällen blev leggings, boots och en lång skjorta med sido väska.. för lindas del likadant men ingen väska hon körde på skärp istället.
Amigos var på g och atmosfären var på topp., där var en hel del människor som vi kände och en del från min klass mycket trevligt. Emilio spelade bongos som vanligt, den snubben är så grym sjukt att han inte är känd men att han spelar på ett funkyhouse/ Rnb ställe...Hoppas han blir upptäckt!
Två timmar hade passerat och amigos stängde men vi ville inte hem..hade inte dansat tillräkligt så vi stack till Liquid..mycket folk och två snubbar som trängde sig i kön..skrek och hade mig men jag lugna ner mig rätt snabbt för jag minns den gången jag sa "Shit" till en vakt och jag fick inte komma in den kvällen...så det var bara till att vara tyst. Fick inte syn på dem resten av kvällen...tur för dem!
Liquid var riktigt lyckat det med dansa som faaasen och fick sjukt mycket komplimanger för hur jag dansar :) Alltid kul!
Kom hem 3.40 ..så rätt förståligt att jag inte orkade upp kl 8.

Får uppdatera mera sen för nu ska jag kolla Snygg Sexig Singel och äta lite gottis. Har gått ner 2 kilo alltid nått =)

PussPuss







Kommentarer
Postat av: Catty

du är en sötnos lilla fis :)

2008-12-03 @ 08:39:21
URL: http://catty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0