Assignment

Gick till bibblan kl 12 idag och har precis kommit hem.
14 timmar är inte illa, fick väldigt mycket gjort på mitt arbete men jag är fortfarande inte klar och de måste vara klart innan 16.30 imorgon/ idag.
Ska sitta uppe högst en timme till (för jag har skola kl 9, vilket innebär uppstigning kl 7.30) och se om jag kan få klart de mesta så jag bara kan läsa igenom allt imorgon.
Är helt slut nu, i söndes satt jag upp till 6 på morgonen och pluggade på arbetet för att sedan vakna kl 10 idag för att gå till bibblan..4 timmars sömn och 14 timmars pluggande är fan inte illa. Rätt stolt är jag men väldigt trött.

Ser ut att bli svårt att kunna blogga varje dag när man har ännu en hektisk vecka framför sig. Imorgon efter att arbetet är inlämnat måste jag påbörja mitt corporate strategy arbete och sen kl 7 har jag ett grupp möte för small business...när ska jag få sova mina efterlängtade 12 timmar? eller slänga mig på soffan och glo på film?
De får väl bli först när jag är hemma i sverige, alla har varnat mig för tredje året men inte trodde jag att det skulle vara såhär intensivt då kunde jag ju lika bra ha hyrt en del av bibblan och bott där!

Nu ska jag återgå till mitt arbete.
PussoKram
Im Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0