Update

Detta skrevs i lördags


Sitter hemma hos pappa nu uppe i mitt rum och pluggar medans hela nedre våningen är full av nära och kära som är här för att fira min älskade lillebror. Han är helt underbart vacker och söt, grymt liten är han också. 1 vecka gammal är han idag :) 
Han sover mest men det är ju så det ska vara. Ska pallra mig ner snart igen för att äta min första grillade måltid i år, det ska bli grymt gott må jag säga! Men först ska jag slipa till mitt portfolio som ska lämnas in på tisdag och jag vill absolut inte stressa så då får jag ju offra några timmar nu.


I går (fredags) lämnade jag in mitt arbete för research methods  tyvärr gick det inget vidare men jag gjorde iaf mitt bästa och det kan inte vara perfekt varje gång right. Var jätte besviken igår kom även nån tår för jag brukar alltid vara nöjd när jag lämnar in mina arbeten..men idag känner jag att de kvittar...jag är ju trots allt bara en människa.

Förövrigt har det varit en massa middagar hemma med mary och cathy sjukt mysigt nu när vi är hemma samtidigt och lagar mat tillsammans + så sparar vi pengar på det :)
 hmm vad mer har hänt.. fått mig en solbränna alltid gytt.

Får gratulera Bella till sitt körkort :) Grymt glad för din skull!

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Catty

låter helt underbart gumman :) i miss u a lot :(

2008-05-22 @ 13:45:11
URL: http://catty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0