Hopplöst

Hoppas allt är bra, här kunde de vatt bätte...
Som jag skrev i förra inlägget så blev arbetet jag lämnade in förra veckan as dåligt även om jag satt uppe natten lång och fick bara 4 timmars sömn (tors- fre) förra veckan. =/
Nått som fick mig på bättre humör var när jag fick träffa pappa och syskonen det är alltid kul :)
Var hos pappa fre-söndag förmiddag..fick ingen vidare bra sömn då iheller för jag delar säng me amina för huset är ju fullt nu me alla ungar haha och hon sparkas och har sig.

Iaf tillbaks i Luton på söndagen hade jag lagt upp mitt schema så ja skulle bli klar med PDP arbetet på måndagen..ikke ble jag det. Har vatt i bibblan från 10-4 idag och gjorde klart de och blev grymt nöjd med resultatet. Självklart skulle alla skrivarna stejka i ca en timme men jag hann iaf lämna in det i tid och hoppas på ett A+ 

Nu sitter jag här med ett arbete på halsen som skulle varit inlämnat idag 4.30 men jag har eller jag tror jag har kollat fel på datumet för alla mina anteckningar säger att de ska vara inlämnat det 22 maj...så jag ska lämna in det på torsdag och så får jag nöja mig med ett D+ ( det är allt man kan få om man lämnar in det försent)
Skickade iväg ett mejl till min lärare igår men har inte fått något svar men hoppas på att han har överseende med detta..vilket jag tvivlar på....

Som ni märker har det inte varit en bra period för mig..allt för lite sömn och stress till tusen!

MEN Imorgon kommer mamma hit =) och oj vad jag behöver träffa henne! Saknar henne grymt mycket.

Nu ska jag sova en timme och samla krafter inför pluggandet.

PussoKram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0