6 wonderful days

Sitter här och fin slipar mitt arbete vilket är ganska drygt, varför ska de lägga alla arbete under samma period?
Vill de att vi ska stressa och må piss innan vi äntligen får gå på sommarlov?!
Hade varit bättre om de spridit ut det under de senaste tre veckorna då vi inte haft någonting att lämna in..argh.

Bortsett från skolan har jag haft en underbar vecka med Alex :o) Vi hann med en hel del under de sex dagarna. Vi var på bio och såg " Forgetting Sarah Marshall" och den är ju lätt en 10a, jag menar Jason Segel är sjukt grym och hans roll är hur fabolous som helst haha. Den rekommenderar jag starkt om man vill skratta :)
Kirsten Bell som spelar sarah marshall bidrar med mycket skratt haha. 
You got to see it! 
Åkte in till London och gick på Londons aqvarium och det var super mysigt, sjukt coola fiskar. Vi fick även lärdom därifrån vilket alltid är ett plus.
Efter aqvariumet käkade vi massa gott på cafét brevid och sen begav vi oss till Oxford street för shopping. Vi hann dock bara besöka två affärer för vi spenderade två timmar på Primark haha, stackars älskling, han fick stå och vänta på mig i evigheter men de var pga av att kön till provrummen var sjukt lång. Jag stod nog i 40 min innan jag fick komma till men det var det värt :) Massa fina saker köpte vi, Alex shoppa mest vilket är väldigt ovanligt.

Besökte en hel del restauranger under dessa dagar och var även ute med Linda och Emilio på torsdagen och såklart var vi på Amigos men det var för mycket folk när vi kom dit vilket resulterade i att mitt humör svek mig..men efter två glas vitt hade folket sinat och stämmingen var på topp!

Vi åkte in till St Albans på fredagn och va underbart väder det var ( har haft kasst väder här annars) tog en lång promenad och fick se stadens charm :) Besökte ett Italienskt fik där vi tog vars ett glas vitt och åt oliver.
Den italienska atmosfären fortsatte då vi åt på en Italiensk restaurang.

Vi gjorde mycket mer men jag ska återgå till studandet nu och sen ska jag bege mig in i drömmarnas land :)

Some pics


image71

 Inte visste jag att jag skulle få träffa en så underbar person som dig Alex (L) Much Love! 


So Long goodbye.

Kommentarer
Postat av: Catty

naww så gulliga bilder :) fin skjorta du har bejbiii :) puss

2008-05-05 @ 07:53:21
URL: http://catty.blogg.se
Postat av: bella

SAknar dig så!! Så mysigt ni har haft det :) Ni e så söta!! :D xxx

2008-05-06 @ 09:04:06
URL: http://bellisha.blogg.se
Postat av: Catty

hej älskling :) hur är det idag? du är utmanad på min blogg :) älskar dig! puss

2008-05-07 @ 08:25:31
URL: http://catty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0