1 week to go!

Hej hopp!
En updatering skulle väl inte sitta fel det var ju ett tag sen nu.

Börjar me skolan där allt rullar på som det ska, har inga fler arbeten att lämna in nu..as skönt! Sen har jag pluggat inför min tenta som jag ska ha imorgon och jag tror faktiskt det kommer gå dunder bra!
Näsa tenta är den tredje juni och jag har inte läst ett smack ännu men jag har ju 5 dagar på mig efer min tenta på fredag att plugga till de på tisdag så det lär gå bra de me.

Sen har min mamma varit här hos mig i en vecka och gu va mysigt vi haft det! Behöver verkligen träffa henne.
Vi kollade massor av avsnitt av sex and the city =) kul att mamma tycker om det lika mycket som mig, som jag alltid sagt "its my religion"! haha skämt osido men den serien är den bästa genom tiderna!
Sen var vi ute och käka gott, shoppat som bara vi två kan och så fina saker vi införskaffat men nu måste jag sortera ut i mina garderober IGEN för det får inte plats trots att jag har kläder och skor hos Alex med...oh well I love shopping:)
Kanske slänger upp bilder på några av mina inköp senare för nu ska jag in i duschen och sen ska jag plugga.

1 vecka kvar tills jag åker hem =) Lovely

PussoKram

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Absolut ingen dum fråga. Antar att den ligger i STHLMs skärgård. Det är ön ifrån den gamla grumme-reklamen.

Sov sött.

2008-06-01 @ 02:15:24
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se
Postat av: Vanadesse.

Vilket härligt hår du har! Är det naturligt afro eller rakteg som profilbilden?

2008-06-01 @ 15:11:15
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se
Postat av: Bellsor

miss u so much babe!!!!!!!!!!!!! längtar.

2008-06-01 @ 22:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0