Studio London

Förra veckan bara sprang förbi och de gjorde även helgen...

För två månader sen blev jag stoppad av en snubbe på oxford street och undra om jag var sugen på att ta modell bilder och visst ville jag det. Fyllde i en form på plats och snubben sa att de skulle kontakta mig om jag vunnit.
Fick ett samtal efter tre veckor och jag hade vunnit en photo och make-up session hos studio london (värd £750) boka då tid till den 29/3.
Snubben jag pratade med sa att jag fick ta med mig en kompis så jag och Linda åkte in till London i fredes, tåget gick 10.04 från Luton och kom till St Albans 15 min senare där Linda hoppa på och shääät va nervösa vi var haha. 
Väl framme (11.00) fick vi fylla i former angående vår hud typ,hår typ, vad för slags foto vi ville ta etc.

Dagen bestod av
;
Ansiktsmassage
Två timmars hår och smink session
Handmassage
1½ timmes fotografering med en super cool snubbe!!!
1½ timmes lunch då jag och Linda gick och lunchade
När vi kom tillbaka fick vi vänta ytterligare 1½ timme för att fotona var inte klara och under tiden blev vi bjudna på "BabyCham"
Väl inne i rummet där vi fick se bilderna fick vi värsta pris chocken haha, för alla 25 bilder skulle de ha £1050 (15750 kr) så jag och Linda köpte 8 var och det blev £150 (2250) lite rimligare haha!
Efter denna hektiska dag åkte jag hem till pappa i camberwell och bara chilla.

Lördag, vaknade av att Amina (lillasyster) kommer in och ger mig en puss på näsan =o) Vaddå förgyller ens dag!!
Var hemma hela dagen och på kvällen gick jag ut me Loic och hans kompisar, var på ett ställe vid city point & j*vlar vilken venue det var, måste verkligen dit igen! Och vilken musik det spelade asså! De hade även ett salsa rum och Bella du hade älskat det!!


En bild ifrån Studio London, Klicka för att se större :)

Kommentarer
Postat av: Bella

Så himla snygga bilder! måste ha varit riktigt roligt. men som jag o mams alltid sagt, du är otroligt fotogenique (hur d nu stavats..)
Önskar jag varit där me dig, litta salsa =) (L) miss u

2008-03-04 @ 10:19:43
Postat av: Catty

ÄLSKLING! Så himla vacker e du :) puss

2008-03-04 @ 14:57:03
URL: http://catty.blogg.se
Postat av: Kim

Riktigt snygg bild :)

2008-03-04 @ 20:21:21
URL: http://conspicuous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0