Shopping

Nu har jag fått sett lägenheten i Sthlm and I Love it!
Saknar den nu när man e nere i malmö men sjukt skönt att vara här med :o)
Jag och Mamma flög ner till malmö i fredes och det tog knappt 55 min satans skönt att slippa åka tåg i flera timmar.

Nu under påsken har det varit massa kalas och påskfirande vilket har varit super mysigt.

Igår så var det Mamma & Dotter dag :o)
Vi träffades på triangeln och åkte vidare till mobilia för att köpa min älsklings parfym men den var dock slut men det blev ett par mjukis/ baggy byxor på vero moda :)
Sen bar det av till triangeln och de hade heller inte min parfym, oh well! Får köpa den nästa vecka då de lovade att de skulle ha den i affären.
Vi shoppade en hel del igår och det var välbehövt för oss båda =)
Kvällen avslutades med en varsen planka på mando...mmmmumma säger jag bara!
Super gott och vilken underbar mamma & Dotter dag vi fick!
Älskar dig mammie, my best friend!

Mina coola dojjor som jag köpte igår 


 





Nu ska jag hem till Bellish. Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Catty

hihi dina skor var skitsnygga.. speciellt med dina levis-jeans :) tack för en mysig runda igår :) älskar dig krums ;)

2008-03-27 @ 07:43:57
URL: http://catty.blogg.se
Postat av: ALEKSANDRA

snygga skor.

2008-05-09 @ 07:51:26
URL: http://alekss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0