Dagboken

Ledig ifrån uni idag men gick till bibblan med Devroux för att jobba på vårat arbete och vi hittade en hel del så ska snart sätta mig och läsa om branding, tycker faktiskt det är super intressant så de kommer bli ett bra arbete :)

8 dagar kvar tills man är hemma igen och saaatan va skönt de ska bli att få pussa o krama sin älsking!
Saknar mamma jätte mycket och mina underbara brudar i fjärran öst!
Ska bli kul att få dona med nya rummet hihi och få spela super hög musik på min egna lilla bergsprängare för högtalarna här har inte så mycket bas..hoppas bara at grannarna är lugna me det :)
Bada dagligen ska jag också göra för vi har badkar =o) har inte haft badkar hemma på ca 10 år. Sjukt glad!
Ska spendera en vecka i sthlm och sen bär de av till malmööööööööööööö bästa staden på världskartan!

Lyssna nyss på Dagboken ..haha, Catty do u remember? Som vi dödade den!!
Lyssnar ju nu på  Björn rosengren - Pojkarna som busar ...Låten tar mig tillbaka till Carita Cassandra tiderna då man hade lysrör i hela flabben haha! Goa tider!

Ps. Big Pun - 100% Puerto Rico är ju såå skön!!

Nu ska jag plugga.

PussoKram


Kommentarer
Postat av: Catty

HAHA älskling! Vilken nostalgi! Saknar de gamla tiderna. Tänk, vi kunde vara tillsammans varje dag, hela sommarlov o allt. Suck.. Men snart kommer du hem. OH! :D Älskar dig!

2008-03-06 @ 14:49:18
URL: http://catty.blogg.se
Postat av: Catty

sv: haha yepp :) alltid :D jävla skit :D man blir beroende ju (A). hur har din dag varit honey? älskar dig

2008-03-12 @ 07:36:22
URL: http://catty.blogg.se
Postat av: Catty

hej honey.. inget, mår skitdåligt. sitter på jobbet och är sjuk. har ingen aptit men har tvingat i mig mat ändå.. it sucks :( saknar dig

2008-03-12 @ 13:11:44
URL: http://catty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0