Time has gone by...

Har varit hemma nu i kära sverige i  3 veckor och några dagar och det är så skönt! Har inte fått känna på sommarlovet ännu eftersom jag började jobba 4 dagar efter att jag anlände men det är skönt att jobba nu direkt och sen bara njuta av mitt sista sommarlov.
Tar ju examen nästa sommar om allt går som det ska...vilket vi får hoppas :)
Sen jag kom hem har jag mestadels varit i Sthlm eftersom jag jobbar här uppe. Tycker Sthlm är helt okej men visst är det tomt utan vänner pojken och familjen.  
Väl nere i malmö har det vatt festande, fikor, middagar, kalas, midsommar, EM och så har jag och Alex firat 2 år, tiden har gått snabbt och tiden vi vatt tsm har varit underbar och så mycket mer som vi ska uppleva tsm :)
På vår tvåårsdag var vi på Grönan, tog båten över och sen strosa vi runt (åkte inga karuseller) spela på alla möjliga choklad hjul men shi fick vi, men Alex vann en nalle till mig och en gigantisk basketboll till sig så nått fick vi.
Sen på kvällen åkte vi in till Sthlm igen me båten och gick och åt på ett mexicanskt ställe och det var dööö gott :)

Hmm.. vad mer..Jo i Lördags var jag och Alex på 25 års fest hos alex kompis flickvänn och det var as kul! Var inte på G först men sen svepte man shot efter shot och det ordna upp sig haha..riktigt lyckad kväll må jag säga. Söndagen var ju mindre lyckad...vakna vid 11 kunde knappt ställa mig upp för det kändes som hjärnan skulle sprängas så de var ba till att äta frukost me Alex och sen direkt i säng igen..vakna kl 3 pigg och kry :) Det blev ett varv på rullorna sen bar det av till Sturup och nu sitter jag här i Shtlm :)

Nu ska jag ut och blossa. Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Catty

lalala i miss uuuuuuuuuu

2008-07-07 @ 08:39:58
URL: http://catty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0