Poker night

Second year in uni is finished!!
Igår 15.00 släppte all stress och press, kände mig 10 kilo lättare och allt var underbart (Still is) . Uni är slut och nu böjar sommarlovet :)
Efter tentan åkte jag och devroux in till centrum för jag behövde en del saker för hemresan och han var snäll som följde me.
Väl hemma så kändes det så konstigt att inte ha någonting att plugga till haha men sautan vad skönt. Slappa i två timmar sen laga jag en smarrig middag och kollade på film.

Klockan slog nu 9 och Devroux, Nathalie, Saleh och Leone kom hit för POKER kväll med massa charmerande drycker ( Vin, öl,brandy). Faan va ball det är att spela poker herregud...bara gjort det en gång innan igår och det vill jag införa i mitt sociala liv.
Gick inte så bra för mig igår men skit i det, det var den sociala biten som var najs.
Känns så konstigt att jag ska åka hem imorgon och inte komma tillbaka på 4 månader =/ Denna dagen har jag längtat efter så mycket men nu när den är här förstår jag samtidigt hur mycket jag kommer sakna Linda #@!,
Kommer såklart fortfarande ha kontakt och ses men dessa tre år vi haft här i Luton är över...it went so quick!


Nu måste jag börja packa, har ju en hel del kvar....



Bjussar på ett par bilder ifrån poker kvällen;



Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Catty

du är så fin snuttan :) snart ses vi :) älskar dig!

2008-06-04 @ 14:50:53
URL: http://catty.blogg.se
Postat av: Vanadesse.

Aa visst är det fint!

Jag ahr aldig spelat poker i hela mitt liv. Jag fattar itne hur man gör :)

2008-06-04 @ 21:10:58
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0