SWE

Känns som jag varit väldigt kass på att updatera och det stämmer men jag har varit så upptagen med alla tentor som hängt över mig som 4 svarta moln och nu är det äntligen över.
Idag kom jag hem till Sverige :) anlände till Centralen kl 11.15 där min prins stod och väntade på mig, vilken härlig känsla att få krama & pussa på den människa man älskar så!
Vi åkte hem till honom och åt jätte god frukost och bara tog hand om varandra.
Sen var det dags för mina födelsedags presenter och vilken suprise asså :):):):):)
Fick de finaste skorna i världen = Svarta puma med silvriga blommor på, its sooo me n u know it makes me so happy :) Fick även rygg och nackmassage på Triangelns kurbad :):):) underbart!
Älskar att bada så jag fick bad salt som är anti-stress, alla som känner mig vet att det har varit körigt den sista tiden i uni och detta är precis vad jag behöver. TACK älskling :)

Ne nu har älskling kommit ut från duschen och vi ska kolla på JUNO äntligen :):):)

Sov gott. Puss&Kram
Imout

Kommentarer
Postat av: Bella

Skit snygga skor! FUSK!

2008-01-28 @ 14:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0