Respektlöst

Siter här och nyss tatt en paus från studerandet..var inne och läste en persons blogg no names mentioned, det är stor årskillnad mellan denna någon och mig men ändå så skriver x rätt så intressanta saker för mig att läsa..iaf det var inte det jag skulle blogga om nu.

Jag reagerade stark på att en tjej i min ålder kommenterade x blogg med en nervärderande blick...
x som skriver är 16 år och förlovad..hur kul som helst för x, det tycker jag verkligen.
Bloggaren skrev ett inlägg om hur lycklig x var med sin respektive och då ska denna tjej i min ålder kommentera att x inte vet någonting om kärlek och att deras förhållde troligtvist inte kommer hålla bla bla bla.
Då tänkte jag bara herregud låt x upptäcka detta själv..alla har varit 16 och haft masa crushes och det finns folk som varit förlovade i sån tidig ålder som just denna personen är.
Kanske håller det kanske inte..men det får ju tiden avgöra, tycker ingen ska "förstöra" men sina dumma kommentarer låt x leva sitt liv!

Ja det jag ville komma fram till var att alla ska få uppleva saker och ting själv!

Im out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0