One down two more to go!!

Skrev min andra tenta idag kl 9.00 det var riktigt jobbigt att gå upp kl 6.30 när klockan ringde eftersom jag inte somna förens halv tre :/ och satans var nervös jag var när jag satte mig ner vid min plats jag blivit tilldelad, började tillomed små skratta för mig själv för nerverna var all over the place men tentan gick helt okej.
Det var en två timmars tenta där jag skulle välja 3 frågor av 6 att svara på.
Jag valde att skriva om: Leadership roles *2 och Team skills :)

Efter tentan åkte jag till skolan för att försöka få tag på så mycket information så möjligt om transporteringen till ett svenskt universitet och det gick väl helt okej faktiskt. Nu återstår det att gå och prata med en kurator eller stödperson som kan hjälpa mig mera om hur jag ska gå till väga och så.
Känns inte allt för kul att gå och prata med dem för de kommer antagligen ställa 100 frågor om varför jag vill byta uni och försöka övertyga mig att stanna. But i already made up my mind!

Kom hem vid 14 och sov till 16 för jag var helt utmattad sen bar det av till Brookes (Broxies som vi kallar det) för att fika med linda :)
Mycket efterlängtad fika, har inte träffat henne sen i lördes men så är det när man har mycket i skolan :(
Vi beställde in vars en soda water med lime och jag tog te och linda white coffé sen var vi igång med allt kvaller vi hade haha bästa Linda! Damn i love u girl!
Sen efter tre timmars fika tajm kom Emilio och vi beställde in mat och chit chattade, en riktigt trevlig kväll verkligen.

Nu sitter jag här och lyssnar på R.Kelly - Bump and grind :)
Saknar dig alexander om vi ändå kunde vara tillsammans idag vi firar ju 19 månader beby :)
Tiden springer iväg asså!
Härliga 19 månader you n me alex, you and me. My best friend and lover, cant get any better!


Kommentarer
Postat av: Anonym

awww. GRATTIS HUN! Glömde att ni firade er 19 månaders dag :(.. Superfina bilder! Hoppas att det löser sig med uni, det viktigaste är att du trivs! Vi här hemma älskar dig! Puss Krums :)

2008-01-16 @ 10:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0