Han är våldtäktsman!

Just precis vad som pumpar ut genom mina högtalare nu... SnooK - Alla som inte dansar är våldtäktsmän!!!
Rätt skönt beat och jag kan inte sitta stilla sitter här och hoppar på min blåa obekväma stol haha

Ja då var man tillbaka i Luton, kom i lördes morse :( satan vad jag mådde piss i lördes och igår bara grät och hade grov ångest över att vara här men idag börjar det kännas bättre eftersom jag och alex bokade min hemresa idag så jag kommer hem igen den 23 januari :) Alex kan inte komma hit i mer än 5 dagar då är det bättre att jag kommer hem eftersom jag kan stanna i ca 10 dagar =)

När jag kom till Luton så var det iskallt i mitt rum för mitt element hade lagt av innan jag åkte och jag glömde rapportera det  =/ och på helger är här inte en käft men som tur var fanns här en snubbe som kunde hjälpa mig så jag kunde komma in i Marys rum och ta hennes lilla element men det tog hundra år innan rummet blev varmt så jag fick sova hos Linda o Emilio what would I do without you?!!
Sen i söndags när jag kom hit satte jag på elementet och då gick de fanta mig snabbt att värma upp :) så jag packade upp kollat på filmer, laddat ner musik, chit chattade me Linda och Mary... platta även mitt hår.

& Idag har jag varit i skolan 10-12 och fick reda på vad som ska komma på ett av våra tentor..skönt att jag kom i tid..det var en massa folk som kom kl 11 och då hade de missat allting men någon hade tydligen sagt till dem att lektionen började kl 11. To bad for them.

Sen hade jag en två timmars tenta mellan kl 5 -7 där vi skulle v, jag skrev om : " University education should be open and free for to all who want it" Discuss... det gick rätt bra faktiskt :)

Nu ska jag spela backpacker och vänta tills pojken min slutar jubba.
PussoKram
Saknar er där hemma!


Kommentarer
Postat av: Catty

Och vi saknar dig!
Vad mysigt att du ska komma hem snart igen :) Blev verkligen en överraskning :) weee. Då swes vi snart igen då :) Loooove uuuu

Alla som inte dansar är våldtäktsmän, gäller hela kvällen mellan 12 o 5. :)

2008-01-08 @ 07:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0