Hallooj

Oj vad tiden flugit iväg snabbt....Har redan varit hemma i snart tre veckor och åker tillbaka på lördag :( och det är inget jag ser fram emot alls. Man trodde att det skulle bli lättare med tiden men det blir bara jobbigare och jobbigare och denna gången saknar jag ingen mer än pappa och Linda där borta asså, det är hemskt men det är sant.

Har iaf haft en underbar tid här i malmö med min älskade pojkvänn, Mamma och alla mina kompisar. Det har festats, åkt skrillor, spelat spel, lirat gitarr heroes, shoppat, fikat, vatt på kalas, firat julafton firat nyår m.m
Känslan av att vara hemma är underbar men så fort jag börjar tänka på att jag måste tillbaka käns det som all livsglädje sugs ur en så hemskt tycker jag det är att vara där borta asså. *spotta på*
Mindre kul är det också att vi ska flytta till sthlm den 28 januari och jag får inte vara med om flytten det känns inte alls kul att lämna lägenheten nu..

Ussh vad deprimerande....ja det är ju askallt ute med - 4 celsius blääää

Ne nu ska jag spela monopol. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0