Birthday updates

I fredes den 18 januari fyllde jag 22 år :) Wooohoo
Dagen började med en tenta som jag skrev om i förra inlägget sen gick jag hem och tog en tupplur och sen var det dags för the make up & clothes session :P
Jag, Mary och Cathy (tjejerna jag bor med) sprang runt som yra höns och visste inte vad vi skulle ha på oss (som vanligt) men tillsist så fixa de sig ;)
Vid 8.30 kom Devroux och hans flickvänn hem till oss och sen bar det av mot Leones hus där festen hölls, vi var ju inte direkt i tid om man säger så. Linda och Emilio hade varit där kl 8 som bestämt och all kyckling som Leone lagat var nästan slut för en viss snubbe hade typ ätit upp alla haha Oh well, var inte så hungrig ändå.
Kvällen bestod av underbara människor, mycket skratt, tårar, hyper mycket spridde, tårta, sång och mycket dans mm. Vi lyckades också ta upp emot 300 bilder den kvällen och det var super kul att kolla på dagen efter =o)
Fick jätte fina presenter, av:
Mary fick jag öronhänge i silver & av Linda och Emilio fick jag pilgrims öronhänge (hon vet jag dör för pilgrim hihi) & Leone gav mig ett telefonkort med abbonemang som han betalar....sooo sweet!!
Fick en flaska Alysee av Devroux , en super stor nalle av cathy där det står " krama mig" och av Pappa + fam fick jag en jätte fin designer väska hihi.

Bilder kommer senare.
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0