18 januari = Tenta och FEST

Hejhoppgummisnopp!

Har suttit och studat hela dagen idag och det mesta har fastnat vilket känns uber skönt :)
Så kl 9 imorgon gäller det, lär vara nerövs som alltid när man sitter i den dunder stora salen med 200 (om inte mer) andra elever och två super stora klockor som säger till när vi ska börja. Nervbreaking i would say.
Det blir heller inte bättre när fem lärare spatserar runt och kollar vad man skriver och bevakar oss, men satan vad skönt det är när man svarat på två frågor för då vet man att man snart är klar och då kan man gå ut och ta den efterlängtade ciggaretten och bara njuta :)
Ett plus är ju att det är min födelsedag imorgon och det ska firas hemma hos Leone med underbara människor, god nandos mat och vin. Om alex och mina närmsta från fjärran ändå kunnat vara hos mig....

Nu ska jag återgå till pluggandet och vänta tills min plutt loggar in.

Sussa sött all of you.
PussoKram

Kommentarer
Postat av: Catty

VI GRATULERAR, VI GRATULERAR, VI GRATULEREAR LILLA BABOKRUMS IDAAAAG. MED BLOMMOR OCH BLAD, VI FIRAR HENNES DAG. JA, VI GRATULERAR LILLA BABOKRUMS IDAG. ETT FYRFALLET LEVE FÖR 22 ÅRIGA NILLA, HURRA, HURRA, HURRA, HURRAAAA. :)

2008-01-18 @ 08:24:50
URL: http://catty.blogg.se
Postat av: Bella

Hoppas ni hade skoj gummsan! önskar jag vatt där. My sweet 22 åring :) see u soooN! *love*

2008-01-19 @ 12:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0