Trivs som fisken i vattnet!!

Jaha det var ett tag sen man kladda här haha....

Iaf jag är tillbaka i Luton och ska jag vara ärlig så trivs jag som fisken i vattnet :):):) Jag och Linda har bestämt oss för att leva om första året i Luton alltså år 2005 då det var fest var och varannan dag och vi sågs ofta.
Vi tycker inte vi ska ha tråkigt det sista halv året vi bor i samma land lixom för det lär inte hända igen precis...

Är på så jävla bra humör idag, solen skiner, fåglarna kvittrar och jag har vaknat upp pigg som en mört haha... för mitt goda humör måste jag nog tacka DeBarge, världens bästa sångare!!  Tröttnar aldrig på honom!

Igår var jag och Linda på Amigos och cheeesus vad lång kö det var för att komma in haha vi blev helt paff för det brukar inte vara kö vid 12 oh well, väl inne var det mycket människor t.o.m launch rummet var fullpackat asså.
Kom fram till kapprummet och där var ingen som kunde hänga in våra jackor ..(tillomedpersonalenärgalnahaha)
men som tur var såg vi Greggan (bästa vakten i Luton) så han tog hand om våra jackor och vi slapp betala :o)  
Väl av med jackorna bar det av till baren där det var omöjligt att komma fram men tillsist kom vi fram och kunde köpa vår flaska. *TjingTjing* ja gud va vi skålade haha =O)
Dansa sjukt mycket och härlig musik.
Sen bar det av till Envy och där var det lika fett me ös vilket det inte brukar vara på torsdagar men just igår ville alla festa verkade som, sjukt härliga vibs hela kvällen :)

Juste nått jag abolut inte få glömma att säga är att på envy spelade de "jag känner en boooooooooot" på engelska hahaha så fattig den var asså, så jag sjöng på svenska och linda ba följde på :):)

Tror det var allt för mig eller nej solen skiner här fett mycket och det är underbart, hoppas solen skiner på er me :)

Puss&Kram
ImOut


Kommentarer
Postat av: Catty

hej älskling :) skönt att du trivs där borta. vi ses snart igen :) puss älskar dig

2008-02-08 @ 14:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0