Three little things

Halloj!
Upptäkte nyss att jag har en del läsare haha, har aldrig kollat min statestik innan men fa va kul!
Idag har jag vatt i uni 10-12 och säätans va svårt det var att ta sig ur sängen imorse satt uppe till 2 och kunde inte sova förens kl var närmare tre. oh well!

Igår så bokades hemresan till Sthlm efter många om och men, allting är ju så nytt för mig och mamma vi vet ju inte riktigt var det är bäst att flyga till. Men det fick bli till sthlm skavsta och därifrån ska jag då ta bussen till Sthlm C...jag undrar hur många som kommer reagera på min grovt breda skånska hahaa ajja de får man bjussa på!
Måste bara säga att de känns sjukt konstigt att inte ha en bostad på kära segevång längre :/ Men en ny stad ger en nya möjligheter..Right!
Iaf den 13 mars bär det av till sthlm :) och förhoppningsvis så kommer snutte upp samma dag så möts vi alla tre på centralen :) Jag mamma o Alex :)
Sen kanske Bella och Emma också kommer upp till helgen! Fullt hus men gud va mysigt!


Just nu sitter jag här me en kopp kaffe och tvingar mig själv till att vara vaken för jag har två uppgifter som måste göras till mitt portofolio, förvisso ska det inte lämnas in förens till sommaren men jag vill inte ligga efter...har tänkt att satsa på att bli en "mönsterelev" igen!

 Bob Marleys - Three little things går på högvarv hos mig   image30

Tänk om man hade fått uppleva en konsert med Reagge kungen!!

Ha det gytt pannpytt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0