Mary´s födelsedags helg!

Jaha var ska man börja haha..

I torsdes kväll kom Samuel hit till Luton för att hämta mig och mary för vi skulle in till London över helgen :)
Väl framme i london så fick vi sova hos Tamia för att samuels bror var inte i london och han hade nyklarna till lägenheten där vi egentligen skulle sova..iaf när vi kom till tamia var jag så trött att jag inte visste var jag skulle bli av och satans var skönt det var att väl få sova när kl slog 05.00 obs Vaknade kl 7 på torsdags morgon!

Fredagen var nu här och Mary väckte mig kl 11 =/ för att de(Mary, Tamia & Mimi) hade en del att göra innan vi skulle ut och äta på restaurang.
Vi åkte till en salong och de förlängde sina ögonfransar och byggde på sina naglar i två långa timmar trodde jag skulle somna haha. Resultaten blev jätte bra, men jag skulle aldrig få för mig att förlänga mina ögonfransar då många av sina egna trillar av då man tar av de "fejkade".
Fixa och dona me en massa andra saker men jag anser att det inte är intressant, när allt väl va klart var kl redan 17 ish och vi hade fått nyklarna till lägenheten där vi skulle sova, nu var det bara att ta oss dit och sedan göra oss klara inför kvällen. 
Borden var bokade till 19.30 på Aroma i woodgreen men kom vi tid? nej då!
Vi trippa väl in 20.45 tror jag det var och de flesta av Marys gäster var redan där =/
Gott var det iaf sen på kvällen stack vi till departure - Funky Blender (nattklubb) och det var skit kul!


På lördag åkte jag, Mary och Cathy med Samuels basketlag (London Mets) till Oxford för att kolla på deras match :) Kul att se ett nytt ställe men det tog ca 2½ timme dit i deras lilla mini buss haha.
London mets - Oxford nått..minns inte vad de hette, matchen var så jämn men visst vann London Mets med 82 - 72 :)
Vid 23 var vi framme i london, Mary o Cathy ville ut..jag var inte så sugen men jag hängde på och vilken jääävla flopp det var ussh o pii säger jag bara! £15 för en rutten timme. oh well!

Söndag - Sov mesta dels sen vid 9 bar det av till en Comedy Club i West End & OMG va kul det var!! Det rekommenderar jag skarp asså :)

Kom hem vid 02.00 på måndag morgon och jag trodde aldrig att jag skulle sakna mitt lilla student rum men saaatan vad glad jag var när jag låste dörren bakom mig!!!

Bilder kommer sen.

PussoKram

Kommentarer
Postat av: Catty

wee vilken mysig helg du har haft hjärtat :)

2008-02-27 @ 08:24:15
Postat av: Veronica

Vilken helj! :D
Tack för din kommentar :) Ha en bra dag!

2008-02-27 @ 10:19:45
URL: http://veroniiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0