Alla hjärtans dag

Läste nyss min kompis blogg (Bellisha.blogg.se) och jag håller med henne om att det är även kvinnorna som ska uppvakta deras män och inte bara männen som ska springa ut och köpa gigantiska buketter och skriva super söta kort. Visst är det väldigt uppskattat men glöm inte bort era män det behöver också uppvaktas titt om tätt.
Speciellt denna super pampiga dag då alla är hyper kära och nuttiga mot varandra...Jag kan tyvärr inte vara tillsammans med min käraste denna dag men vi har det super mysigt andra dagar om året :)

Idag har jag vatt i skolan från 9 - 13, mellan 9 och 10 hade jag nog den tråkigaste lektionen jag någonsin vatt med om för läraren bara satt rakt upp och ner utan att röra en fena och bara babbla på i samma tonläge =/ det som irriterar mig mest är när vi studenter ska redovisa så vill de att vi står upp och rör oss runt på en bra yta så det inte blir tråkigt de vill även att vi ska gestikulera en massa och i gengäll så får vi sitta och lida igenom denna döda fisk´s lektion. Not fair!!
Efter lektionen hade vi seminarium (11-12) i samma ämne och med samma lärare?! Ja det kunde man inte tro, asså att det var samma lärare för denna människa for runt och gestikulera och hade hur bra tonläge som helst akward!
Hur som helst efter det hade vi ett möte med en annan lärare som heter Derek angående grupparbete...helt ok.

När lektionen väl var klar så fick jag för mig att jag skulle leta upp alla lärare som kunde ge mig mina resultat för tentorna vi hade i början av januari och devroux hängde på och visst fann vi dem men det var bara 1 utav 3 som kunde oss ett resultat de andra sa att vi får vi reda på dem den 20 feb. Helt ok i guess.
Iaf i Business decision making fick jag B-, hur chockad som helst var jag eftersom jag var så negativ och besviken på mig själv efter tentan.
Besvikelsen kom för att ett antal polare sa till mig att ett av papperna vi hade haft med oss in på provet hade ALLA då menar jag verkligen ALLA svaren på och visst hade jag sett det pappret men inte trodde jag att de var så dumma att ge oss svaren och därför ignorerade jag det, men jovisst var det så att de var det RÄTTA svaren.
Men nu i efterhand gör det absolut ingenting eftersom jag klara mig och fick B- absolut inget man ska klaga över :)


Nu ska jag åtegå till min storstädning, tvätten är klar om 30 min och vill helst ha städat klart så jag kan lag middag sen :)


Puss&Kram på er & Happy Valentines everyone!

v Love you Alex

Kommentarer
Postat av: Catty

weee, grattis igen gumman - du vet att jag är stolt över dig

2008-02-15 @ 07:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0