Heartless

Bästa låten på kaynes album, om ni inte tankat ner detta sjuka album så borde ni skriva upp det på eran To Do List!
Kayne West har alltid varit en favorit han har sköna texter och inte allt för cheesy som de flesta artister är, han är reality!!
10 av 10 får hans nya platta!

Har inte haft någon vidare motivation att blogg innan, donno why!
Situationen är nu sådan,skolan har nu kylnat, skrev två prov i fredes som gick sådär men jag kan inte skylla på någon annan än mig själv om jag sitter där och skriver omtenta. I hope not! 
Har två miniarbeten kvar, ett för retail management till på fredag och ett för corporate strategy till den 19 dec sen går jag på jullov ska bli skönt, jätte skönt!

På senaste har jag spenderat mycket tid me mina polare, varit mycket med Linda som snart lämnar mig här :( vill inte att hon ska flytta hem! Kommer vara såååå tomt utan henne :'(.
Jag anordna en avskedsfest för henne i fredes på Rufios wine bar som blev jätte lyckad, hon anade ingenting men emilio hade lite problem me att få dit henne pga av att de regna ute och hon ville inte bli blöt haha och när de väl var påväg till Rufios ville hon att emilio skulle ringa mig så jag kunde komma me dem och dricka kaffe (som hon trodde de skulle göra) men han kunde ju inte ringa mig eftersom vi (läs: Devroux, Nathalie, Leone) redan var på stället där de spelar hög musik och skulle hon höra de skulle hon ju ana nått...emilio fick en bitch slap pga av att han vägra ringa mig haha. Gosh denna tjej är inte lätt att överraska. Men det blev lyckat :) Goda drinkar och vin konsumerades denna kväll.
Kvällen slutade vid 1 då vi alla var rätt slitna.



Igår vid två tiden kom pappa, nafi, amina och mammado hit och hälsade på mig, när jag såg dem försvann all stress och press speciellt när jag mös med mammado han e så underbar. Visst fan e pappa gammal för att ha en 8 månaders bebis men jag är så glad att han finns så mycket glädje när man ser en liten =). Amina har blivit större sen sist och hon hade till o med läppglans :) så himla gullig. 
Vi stanna inte hos mig så länge för vi skulle till Lidl och handla massa basvaror till mig, vanlig rutin pappa och jag har när han kommer hit. Handla massor och sen åkte vi tbx hit, det var meningen att de skulle komma upp men kl hade redan hunnit bli 6 och de tar 1 timme att köra tillbaka till London om de har tur med trafiken så de var tvungna att ge sig av. Sa hejdå och skulle gå in genom porten då jag hör ett gallskrika och det var Amina, she was not happy, hon grät och shippa efter luft hon ville verkligen inte hem...hatar att se henne så ledsen. Om jag fått min vilja igenom hade hon ju fått träffa mig varje dag, jag lova henne att komma nästa helg så, så får det bli.


Idag har jag varit hemma i stort sett hela dagen, skulle bakat lussebullar men jag e så j*vla lat haha får bli imorgon innan jag ska träffa linda.

Puss o Kram
Im Out!






Kommentarer
Postat av: Catty

blev det några lussebullar gumman? :) <3

2008-12-09 @ 11:26:21
URL: http://catty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0