Träningsverk nästa

Har nyss kommit hem från gymmet och sautan vad skööönt det var att träna igen :) Känner ett energi tillskott bara efter en gång, kan ju hända att jag inbillar mig? Haha
Träningen gick förvånandsvärt bra. Trodde att jag skulle flåsa och ha mig men ikke, det ända som jag kände att det var förändring på var min strech förmåga.... jag är absolut inte lika flexibel som innan och jag kan inte sitta ner och lägga huvet på knät längre men det är väl bara en tidsfråga också är det tillbaka? I wish!!
Imorgon hoppas jag att jag kan gå och stå utan att skrika aj aj aj!

Ne nu ska jag avnjuta min grekiska sallad o solskenet :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Catty

hej min älskade pollenprinsessa :) jag har lite träningsvärk idag sen i onsdags.. men jag gillar träningsvärk, det gör ont.. på ett skönt sätt liksom :) hihi. miss you darl.

2008-04-11 @ 08:02:20
URL: http://catty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0