Seg råtta

Seg som en råtta känner jag mig som idag, pallra mig upp ur sängen 10.25 för att hoppa in i duschen och sen rusa till skolan i det fina solskenet..

Det var mycket positivt att det var soligt ute eftersom jag inte fick mer än 5 timmars sömn, har gigantiska påsar under ögonen och en extrem bakfylla så var de skönt att slänga på brillorna.


Bakfyllan kommer ifrån ännu en spontan utgång och denna gång med Linda och Devroux.
Jag och Devroux var hemma hos mig och kollade på en dancehall film från Jamaica där människorna  går loss på gatorna, riktigt kul att se. Pga denna film ville jag bara ut och festa och devroux blev med sliten i mitt party humör men var ännu osäker om han orkade.

Ett samtal senare så var det planerat, jag och Linda skulle ut what so ever  så hon & Emilio tog tåget till Luton och vi gick och handla två flaskor vitt och ett rött. Festandet började och Alex fick också vara med (i camen ) Mycket skojj

Flaska ett var slut..och flaska två.. Jag valde outfit och packa väska och festen fortsatte..flaska tre korkades upp..


Cama även med bella =) tyvärr kunde vi inte prata i mic så som vi gjorde med alex men det var jätte kul att se dig gumman.


Klockan var närmare 10.30 nu och vi hade satsat på att vara där kl 11 för att komma in gratis, men som alltid blir vi sena även om vi är redo för att gå men lika bra var det för i sista minuten bestämde sig Devroux att följa med så han fick köra hem och byta om och sen kom han tillbaka för att hämta mig och Linda.


Jag Linda och Emilio fortsatte och dricka och en del dance moves utfördes i mitt pytte lilla rum but it worked haha. Linda berätta att hon alltid varit super rädd att göra bryggan ståendes och slänga sig bak, jag och emilio försökte övertyga henne om att göra de men det gick inte MEN självklart skulle jag ju testa och tro det eller ej men jag klarade de haha, lite magmuskler har man kvar (gömt) haha, trodde nästan att jag skulle trilla och slå huvet men det gick!


15 min hade rullat förbi och Devroux var tillbaka, dags för att gå! Emilio gick hem eftersom han skulle jobba idag :(


Väl inne på Liquid var det rätt tomt, första kullen kommer innan elva för att komma in gratis och andra kullen kommer vid 12 men vi kom mittemellan vilket var skönt för det var lätt att komma till baren. Sen gick vi ut och rökte (max 10 min) kommer in igen och stället är smooookat med folkish.

Mycket lyckad kväll och många människor vi kände var där, fan vad jag kommer sakna Luton när jag tänker efter..får ta att njuta av de nu när jag är här istället för att hata det!

Lite bilder från kvällen :)


Kommentarer
Postat av: Bella

hahah! vad e det för brillor gumman? U R CRAZY!!! (L)

2008-04-15 @ 22:51:53
URL: http://bellisha.blogg.se
Postat av: sofia

Vilka charmga bilder! Ser ut att ha varten kul kväll i alla fall ;)
aa visst är det :)

2008-04-16 @ 07:47:19
URL: http://dagensmat.blogg.se
Postat av: Catty

haha vilka galna shades :) så jävla söt är du :)

2008-04-16 @ 08:57:51
URL: http://catty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0