Relaxation

åh underbara vår!!
Kom hem ifrån gymet för en stund sen, helt slut körd och helt öm i varenda liten kroppsdel haha men det är nyttigt. Efter träningen träffa jag linda över en snabb lunch vilket bestod av vars en banan,en grov macka från tesco och vatten! Hey hälsomat haha.
De var så underbart skönt att sitta på en bänk utomhus (utan att frysa) och luncha, vi brukar ju alltid vara tvugna att sitta inne. Iaf så var det en snabb lunch för Linda skulle tillbaka till uni och jag skulle bege mig hemmåt för att plugga lite, men innan jag gick hem gick jag inom Primark för att se om de hade en vit vårjacka men shi fick jag!
Men jag fick tag i ett par vita tygskor för bara 28 kr vaddå underbart, köpte även ett äpple halsband som jag gått och kollat på sedan december och idag slog jag till :)
Två par öronhänge från Risky blev det också och jag tyckte jag var väl förtjänt av detta eftersom jag sedan i fredes kväll rå plugg så mina ögon var nära på att falla ur..ussh o pi! Men igår lämnade jag in det hemska abetet wiioo

Har inte pratat med Alex sen i fredes för mitt internet crasha och sen när det väl fungerade jobbade alex kväll :(
It sucks when the communication aint working properly. Han ringde igår men jag hörde inte mobilen ringa. Men ikväll får jag äntligen prata med min prins :) 6 dagar tills vi ses:)
Väntar även på att mamma ska höra av sig så jag får reda på hur det blir med sommarjobbet på Oriflame =o)

& kväll ska jag och Linda på bio och se fools gold och sen spela biljard =) Ska bli sjukt skönt med lite relaxation för en gångs skull!

Nu ska jag slappa lite PussoKram.





Halsband 45 kr, öronhänge 15 kr styk och skorna 28 kr..rena rama rånet =p haha noot.

Kommentarer
Postat av: Catty

hej älskling :) hur var filmen då? superfina saker du hade köpt :) haha gnaska stor skillnad på priset på örhängena jämfört vad jag köpte mina för :D älskar dig!

2008-04-23 @ 15:32:41
URL: http://catty.blogg.se
Postat av: Catty

hej gumman, jag har en liten request :) vill du svara på de frågorna på min sida :) ?

2008-04-28 @ 11:07:45
URL: http://catty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0