Questions

1.   Hur länge har du bloggat?
Sedan Oktober 2007 för bella bad mig att blogga :)

2. Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv börja blogga?
Jag tyckte inget speciellt, visa var intressanta att läsa och visa inte...

3. Vilken var den första blogg du förälskade dig i?
Bellisha.blogg.se & conspicuous.blogg.se

4. Hur känner du dig inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem?
Tycker det är skit kul jag menar man blir påmind om saker

5. Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare?
6 st

6. Av de bloggare du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar/t.ex. teknikbloggar, modebloggar, politikbloggar?
50 % dagboksbloggar & 50% modebloggar

7. Nämn en bloggare (obs länka) som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om?
Lika barn leka bäst
så nej jag läser inget som inte är likt mig

8. Nämn en bloggare (obs länka) som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om?
hmm, im unique


9. Vad tycker dina närmaste om att du bloggar?
Ball antar jag, så de kan se vad jag har för mig när jag inte är hemma

10. Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Vettifan , but to my knowledge it´s me 100% and thats what counts

11. Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränser hela tiden?
Jag skriver om vad som faller mig in så är det bara

12. Nämn några saker som du aldrig skulle blogga om och varför?

Familj och privat livet

13. I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse tror du?

Jag bloggar skrva av mig & för att mina närmsta ska ha kolla på vad som försegår här som sagt och inte för någon bekräftelse? haha

14. Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg?
Japp till en viss gräns

15. Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?
Nej

16. Tror du det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?
Ja en del människor har ju bloggen som liv och vilket liv sen haha

17. Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar. Och isåfall: Hur har du hanterat detta?
Nope

18. Har du skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar?
Nej, när jag väl kommenterar menar jag det

19. Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?
Nackdelar? huh

20. Tror du att du fortfarande efter två år bloggar? I såfall: Tror du att ditt bloggande förändrats då?
Vet inte beror på var jag befinner mig

21. Tror du att bloggarna har (eller kommer att ha) någon inverkan på vår kultur, eller är de en grupp människor som mest påverkar varandra?
Hoppas inte de haha

22. Avslutningsvis 1: Kan du sammanfatta kort vad ditt bloggskrivande har betytt för dig?
Det är kul att dela med sig av sina tankar och sen att kunna gå tillbaka och läsa

23. Avslutningsvis 2: Kan du sammanfatta kort vad bloggläsandet har betytt för dig?
Kul att läsa vad mina kompisar sysslar med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0