Party

Tjenis penis!

Vaknade vid 1 idag vilket inte är så konstigt, kom hem fyra inatt efter en spontan utekväll.
Igår ringde Leone och var uttråkad och visst ställer jag upp med mitt trevliga sällskap. Han bjöd på middag och saudan vad gott det var =) Lax, räkor och sallad.
Efter maten började vi pimpla vin och kolla på gamla musikvideos och alla bra urban artister är från back in da day asså det finns ingen som uppstått på senare år och hållt igång utan det har släppt någon hits och sedan var de glömda.
Vi kolla även på making the band och en annan ball serie om en 50 årig man som hade massa tjejer hemma hos sig som skulle vinna hans hjärta och satan var ful han var hahaa.
Klockan blev 11 och party humöret var på topp men vi visste inte hur vi skulle ta oss in till stan..så vi vänta tills hans granne kom hem så han körde oss hem till mig så jag kunde byta om sen begav vi oss till Amigos och jävlar va folk där var! Alla dansa och det var sjukt skön stämmning, träffa även Emilio =)
Sen stack vi vidare till Bellini där de spelar min typ av musik ..yeah!
Kvällen var minst sagt lyckad, Tack för en super kväll Leone!

Nu ska jag in i duschen för jag ska ta mig in till stan och träffa Linda & Emilio :):):):

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Bella

Så det blev en partykväll tillslut ändå?! =) tehe! Saknar dig så mycket min pingla!!!
Pusss xxx

2008-04-13 @ 21:39:10
URL: http://bellisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0