Luton vs Lund

Haj kaj!

Back to reality men inte för så länge till, 2 månader är vad som återstår av min termin :) Wooohoo!!
Mycket att göra och så men det är bara bra för då går tiden snabbare ju.

Resan till Luton var ju minst sagt stressig, hade fullt upp hela dagen..var på kalas för jamjam :) Två år stora pojk! Var även hemma hos alex moster för att hämta min turkiskpeppar shot som hon gjort till mig =) Världens godaste, sen jag fick smaka den duger ingen annan. Turkisk peppar shot a la sussan är bäst!
Sen bar det av hemåt och jag fick slänga i mig maten som tvingade sig upp igen =/  På tom mage begav vi (Jag emma och alex) oss till centralen. Tack så mycket för att du körde oss dit emma (L)
Tåget gick efter bara 7 min när vi kommit dit, i all hast fick vi tag i biljetterna och skutta på tåget.
Mådde inget vidare..
På kastrup fick vi springa till gaten för incheckningen var bara öppen 10 min till men jag hann, sen var de bara till att gå till security och ett snabbt hejdå fick det bli :( Inte alls kul att stressa så.

När jag anlände till stansted fick jag vänta två timmar på flygbussen till Luton, vaddå irriterande?!!?!?
Hon i kassan sa att förra bussen gick 22.00 och nästa gick 00.30, ingen bra transport må jag säga...iaf så kom jag fram till Luton och jag fick en chock, det låg snö på market =/ inget man hade längtat efter precis, men morgnen därpå så var det soligt och det har det varit i tre dagar nu, hoppas det håller i sig och att plusgraderna stiger för var dag :o)

Har även joinat mitt gamla gym igen och satan vad glada de blev att se mig :) Det var rätt kul faktiskt hihi så imorgon sätter jag igång.

Idag har jag äntligen fått iväg papperna till Lunds universitet och jag håller tummarna att de får de så snart så möjligt etersom sista ansöknings dagen är den 15 onde april och innan dess måste de bedöma vilken linje som vore bäst att söka till.
Wish me luck!

image52
Kuvertet med alla viktiga dokument

Saknar er där hemma svajn mycket!
Kisses n Hugs





Kommentarer
Postat av: Catty

wee hur gick träningen älskling? saknar dig a lot :(

2008-04-10 @ 08:31:54
URL: http://catty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0