He is here :)

Sho bre!
Älskling har anlänt och satan vad glad jag är hihi, så mycket mysigt vi ska hitta på.
Just nu ligger han och sover för han reste i stort sett i 6 timmar och när han väl kom hit höll jag han vaken till 5 hihi busiga jag =p
Ikväll ska vi spela biljard och gå på bio =)

Har jätte mycket i skolan, fick ett brev hem att det finns risk att jag inte blir godkänd...BULLSHIT säger jag bara, måste in och prata med min lärare på torsdag...tror hon har kollat fel jag är ju en trogen elev haha.

Nu ska jag svara på de där 100 frågorna Catty bad mig svara på och vänta tills bebi vaknar.

PussoKram foks!

Kommentarer
Postat av: Catty

hej älsk :) hur är det? tack för svaren ;P det var intressant :) puss

2008-05-02 @ 22:41:46
URL: http://catty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0