15 April, Vilken dag!!

Halloj party people.

Igår var det den 15onde april vilket betyder att jag och alex firade 22 månader tillsammans :) Love u bebi.
Tiden har gått snabbt och vilken härlig tid vi haft tillsammans hihi och mycket mer väntar!

Som ni nog vet så blev intagningen flyttad från den 15 till den 18 april på studera.nu vilket betyder att jag fortfarande har stora möjligheter att söka in och att Lund ska hinna kolla på mina tidigare studier =) wiiiiiiiiiie
MEN även om jag hinner söka in måste mina tidigare högskole poäng också räknas in och jag hoppas verkligen att det räker. Jag har ju läst academic english i ett år vilket resulterade i 120 poäng och sedan mina gymnasiebetyg och även de poäng jag får från 2 år av Business studies..Ja jag kan inte mer än att hålla tummarna och hoppas på det bästa!

Sen har jag ju världens bästa MAMMA som har fixat sommarjobb till mig för ett tag på Orfilame cosmetic på HRM avdelningen vilket ger mig stora fördelar när jag är klar med min utbilning  :)
Alla jobb kräver ju att man ska ha erfarenhet inom området och HRM är en del av min utbilning..jag är så tacksam och glad över denna möjlighet!
Tack Mamma you are the best  =)   ( Gäller ju att ha kontakter ;) )

Sen som pricker över i:et fick Alex besked om att han kunde ta ledig från jobb och han kommer hit den 28:onde april och stannar till den tredje Maj :)

Dagen kunde inte vatt bättre igår asså!!


Idag har jag varit i skolan från 1 - 3 och lektionen handlade om hur vi ska gå till väga för att få ett bra jobb efter uni och fick en massa bra tips.
De inspererade mig även till att söka voluntär jobb så jag ska gå in och kolla på de snart, man kan ju aldrig ha för mycket erfarenhet :)
Tiden går mot mycket ljusa tider mina vänner och jag är mycket motiverad till att få ett bra jobb senare i livet och därför måste jag ju ge 110%

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Catty

vad underbart för dig bejbi att du hade en sån underbar dag :) håller tummarna för dig! miss u alot bejbs. älskar dig! puss

2008-04-17 @ 11:30:01
URL: http://catty.blogg.se
Postat av: Catty

GRATTIS i efterskott förresten :)

2008-04-17 @ 11:30:20
URL: http://catty.blogg.se
Postat av: Bella

Hoppas dt går bra med insökningen!!!!!!!!! :D

2008-04-19 @ 13:39:37
URL: http://bellisha.blogg.se
Postat av: Catty

always bejbs :) hur gick det med tentan honey ?

2008-04-22 @ 07:51:07
URL: http://catty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0