Uppdatering

Shoo baloo!!

Ja en hel del har hänt sen sist..tar det i små drag :)

När alex kom hit hade han med sig en resväska med godigheter till mig hihi, kläder som jag beställt, cigg, kryddor och andra gottigheter och även en present från alex mamma :) Fick en jätte fin pyjamas..rosa med snobben på hihi det är min nya favorit!
När alex var här var vi ute och festade, shoopa, käka ute, var i london och hade en hel del quality time vilket är det bästa av allt :) Miss u loads beby(L)

Sen har skolan flutit på som vanligt har fått allt klart för mig när alla arbeten ska vara klara men ett arbete har jag inte riktigt förstått vad jag ska göra men jag väntar på att få ett mejl av min lärare så det ska nog ordna sig :)

Sen alex åkte har jag mest pluggat och kollat heroes min nya favvo serie :) Även umgåtts med min favorit mary..faan va vi är sämst på att plugga när vi bestämmer de vi bara babblar och babblar och planerar när vi ska ut och festa kollar outfits ja helt kaos helt enkelt!

Igår fyllde Dita 22 år :) Det firade vi hemma hos Linda i St. Albans.
Jag hade lektion till 7 så jag kom lite senare men de väntade med att äta tills jag kom, jätte snällt :)
När jag kom till tågstationen ringde jag linda för hon och Emilio skulle komma och möta mig på vägen men jag hann nästan ända fram till hennes port innan jag ens såg skymten av dem haha. Linda var redan tipsy för de hade pimplat vin under tiden det väntat hehe. Väl inne bjöds det på canape´s och mumsiga oliver och massvis med vin :)
Dita ville inte ha en vanlig fest så emilio hade fixat party hattar och roliga ballonger och även fixat rosa vingar till Dita, hon var så söt så :) hihi
Kvällen bestod av god mat trevligt sällskap och fulla människor :)

Ne nu ska jag plugga och sen kolla heroes woooohoo :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Catty

haha men gumman. var du också lite tipsy tro ;) ? saknar dig sjukt mycket. jag bara jobbar och jobbar :( där för jag saknar dagis tror jag. hahah. men det var helt soft där fan, man behövde inte göra något. bara chilla. hahaha. älskar dig lille plutt :)

2007-10-23 @ 15:37:59
URL: http://catty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0