Sho Balo!

Hmm. Ja då har man skaffat sig en bloggish anledningen till detta är för att Bella bad mig göra det så hon kan se vad jag har för mig här i Luton. För er som inte vet så pluggar jag Business i Luton UK. 
Jadajadajada

Idag har jag varit i skolan och haft Behavior in organistaion riktigt kul faktiskt vi blev indelade i grupper av 5 personer och jag hamnade såklart med 4 killar (alltid när det är grupparbete hamnar jag med killar) well well
Sen fick vi ett papper där det stod;
Namn
Typ av djur
Maträtt
Typ av byggnad
Typ av fordon
Typ av instrument
Vatten typ
 
Vi skulle skriva alla namnen i gruppen och sedan fylla i vad de var för typ av djur, maträtt, byggnad etc etc (nä det var ju inte lite pinsamt och skriva vad de påminde om för djur haha)
Det var iaf något annorlunda så det var kul. :)


To something else... Saknar alla där hemma jätte mycket! Tänk när jullovet är här aaah vad skönt det ska blii :)
Ska föresten söka jobb på HMV här i Luton är bara lite seg med att fylla i min ansökan =/ Ska göra det ikväll så de får min intresseanmälan i tid.

Ne nu tar jag mitt pick o pack och drar.
Puss så länge!





image1

Jag och Mary








Kommentarer
Postat av: Catty

Sötnos :)

2007-10-04 @ 19:55:05
URL: http://catty.blogg.se
Postat av: Anonym

Hehehe!!! man försöker säga nått annat djur för dom kanske vet själv att dom liknar typ en åsna.. :P hahah been there!! Kul att du skaffat blogg bejbs. Puss

2007-10-05 @ 16:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0