Luton

Har inte skrivit på sistone för att Alex har varit här hos mig :)

Han kom hit den 11 october runt 15.00 och så kul det var att träffa honom de blev massa pussar och kramar :)
På kvällen träffade vi Linda och Emilio för att gå och äta på Nandos muuums det var jätte mysigt vi hade mycket att prata om. Sen gick jag och Alex hem för att göra oss iordning för att sedan träffa dem igen på whitehouse där vi drack vin och pratade en massa sen gick vi till Amigos vårt stora mål för kvällen hehe :) Det var mycket folk och härlig stämning och vakten som alltid jävlas med mig och Linda var där och även denna gång klagade han på oss för att vi stod ivägen för andra folk haha vi vill ju stå där det är vårt place juue.
Sen efter amigos bar det av mot Envy men där blev vi inte lång variga för alex var trött efter resan så jag och alex gick hem runt 3.
Kvällen innehåll massa skratt dans och alkohol faan va vi fyra har kul tsm.




Alex Emilio jag o Linda på amigos




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0