IKEA

Igår (7 oct) vad jag på Ikea med Leone han kom och hämtade mig klockan 2 och sen bar det av mot milton keynes.
Jag skulle köpa en spegel och han skulle köpa en tv bänk + lite vasor och andra saker till sitt hus han tyckte det var dags för ändring.
Under resan dit som tog 1½ timme lyssna vi på en skiiit bra skiva som jag fick :) höhö pratade minnen och fyfan vad kul vi har haft tillsammans och trots de känns de ibland som inget händer här men vi ska ändra på det.
När vi kommer in på ikea går leone till första display rummet och tar en grön vas och jag säger till honom att man inte får lov att ta de som står i de rummen men han lyssnar inte. Vandrar runt och drömmer oss bort hur mycket vi vill köpa (inte för att leone har nån ekonomisk kris men ndå haha)
När vi kommer in till barnkammaren så lutar han sig tillbaka och börjar gå som en gravid kvinna och säger att detta kommer vara du inom snar framtid- " Alex what do you think about this bed ? Or maybe this? Hahaha jag skrattade så mycket att jag knappt fick luft han är så jävla rolig asså haha och alla människorna bara kollade på oss....
Hittade min spegel som jag ville ha :) Men leone hittade ingen som var så stor som han behövde (trodde han) men när vi väl kom hem till honom så var där en spegel som passat perfect well well another time.


Detta roade jag mig med medans leone letade efter en spegel =)



Väl framme i kassan säger kvinnan att han inte får köpa en gröna vasen eftersom det var för display men ikke lyssna han på mig haha där fick han sig. När vi betalt ser jag en affär där det står swedish food market och guuuuud vad glad jag blev!! Har nog aldrig blivit så glad att se kalles kaviar och alla som känner mig vet att jag inte äter de men ändå blev jag glad. De hade så mycket svensk mat.... paradise..... Jag köpte svensk korv, pyttipanna, estrella chips, marabo choklad, göteborgs kex mm måste dit fler gånger :)
När vi kommer ut till bilen berättar Leone att han fått tv bänken gratis :O:O:O vaddå fynd!!!!. 
Det var antagligen för hon blev så förrvirrad eftersom han tog en display vas och två gula kuddar som hon inte hittade pislapparna på så glömde hon bort den stora feta lådan haha biiiig mistake.
Hoppas det inte dras från hennes lön bara.

Sen åkte vi hem till Leone och satte ihop två nattduksbord och hyllan han köpte/fick det blev en hel dag av ikea kan man säga men det var en mycket bra dag :)

Lite sent att publicera men inte haft tid.

Puss o Kram


 



 


Kommentarer
Postat av: Bella

Tack gumman! Efter det så fick jag jätte bra omdöme för min engelska redovisning så det fick mig att bli glad igen! Leone e lite knäpp huh? hehehe =) Hälsa honom! Saknar dig i massor och hoppas att det går bra för dig. Pusss (L)

2007-10-16 @ 18:24:33
Postat av: Catty

Heeeej honey =) haha så glad jag blir ändå av att läsa din blogg =) blev fett sugen på göteborgskex =) hahaha. men no such things for me. strictly diet. haha. saknar dig så det gör ont. Älskar dig gumman puss

2007-10-17 @ 16:14:29
URL: http://catty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0