Jiiippiiiie :)

Vilken jävla känsla asså, har precis gjort klart ett arbete som ska vara inlämnat den 12 november. Det känns som 100 kilo har lyfts från mina axlar jag är så lycklig =o)
Sitter och pumpar musik alicia keys - no one och röker en härlig och mycket väl förtjänt ciggarette.
No one, no one, no one
Can get in the way of what I'm feeling  -
Just denna biten av låten stämmer in perfect.
Vill bara skrika av glädje men det får räcka med att sjunga höööögt :)
Wooohooo!

ajja back to reality hehe. Har ett till arbete som jag måste börja med som ska vara inlämnad om en vecka.
Har haft lite problem med uppgiften men de ska nog lösa sig nu när jag pratat me min lärare :)
En del av arbetet är att jag ska kolla på ett avsnitt av CSI miami och det är ju bara sweet :) Väntar på att nerladdingen ska bli klar sen sätter jag igång.

Tänker på er alla där hemma i fjärranland, ni är det jag lever för.
Bättre vänner än er finns inte att hitta, ni vet vem ni är och Alexander min älskade pojkvänn!
Tiden har flygit iväg och snart står vi här med en historia på 1½ år tillsammans och mycket mer ska det bli.
 jag älskar dig Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0