PartyParty

Sho balo!
I torsdes var jag, Linda, Emilio hembjudna till Leone på middag, Tawanda var ocskå där :)
Hemma hos leone bjöds det på super god mat, förrätten var en wook med räkor och grönsaker och huvudrätten var lax me potatis och god sås :)
Alla blev rätt förvånade över hur god maten var och att det faktiskt var hemma lagat hehe.
Efter maten spelade vi kort och drack en massa sen bar det av till amigos! Mycket folk och även massa drinkar.
Kunde haft en bättre kväll om jag bara tatt av mig de jä*la klacka skorna lite tidigare än jag gjorde haha oh well man lär sig av sina mistag. No more klacka skor!!
Om jag skulle sumera kvällen med ett ord skulle det vara: festivedrinking

                                                                                 
Lita bilder från kvällen


 






Kommentarer
Postat av: Catty

hihi! Vad söt du var på bilden :) Jag bar julsaker.. så vred jag på något sätt. gjorde äckligt ont. men det är bättre nu :) .. hur är det med dig idag honey?

2007-12-12 @ 08:28:35
Postat av: Bella

vilken queen-bild! så glad över att du e hemma gumsan! vart tar ni vägen
förresten?? hehe ppyssss

2007-12-14 @ 22:26:47
URL: http://bellisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0