London

I tisdes bar det av till London för att luncha med daddy :) Vi åt på Nandos o gu vad gott det var, jag åt kyckling i pita med en gigantisk sallad var mätt hela dagen hehe.
Det var så mysigt bara jag och pappa annars är det alltid andra runt omkring och det är inte samma sak. Kommer inte träffa pappa förens i januari nu för han åker på affärsresa nu på torsdag och sen ska han åka till Senegal för att sätta upp sin business där nere och han kommer tillbaka samtidigt som jag börjar skolan.
Efter lunchen så följde jag honom tillbaka till jobb och sen bar det av på min shopping runda på oxford street.
Tog bussen dit och jag träffade en jätte söt gumma som precis hade varit och kollat på skor och hon tycker "pumps" är förfärliga skor  och hur de kunde vara formade som en pil förstod inte, hon menade på att foten är faktiskt inte formad så och de har hon alldeles rätt i!
Blev en hel del shoppande och det var jag värd =) Enligt mig själv iaf hehe

Ne dags att plugga
Puss haj!


Oxford streets fina deorationer & min super goda dounat :)
 

Kommentarer
Postat av: Catty

Hihi :) shopping maniacs. that's us. vad mysigt för dig och pappa nilla. du fick dessutom tag i överfina kläder :) gillade dem massor :). filmen du skickade var helt skadad hahahaha :D vad fan sysslade jag med :D hahaha. älskar dig nilla. snart ses vi (L)

2007-12-10 @ 09:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0