Förste Advent

2 December och förste advent :)
Julen närmar sig med stormsteg och jag har inte köpt en ända julklapp =/ Men jag är alltid ute i sista minuten så jag vet inte varför jag är så förvånad.
Hoppas på att snön faller snart och att julkänslan kommer och knackar på dörren för än så länge känner jag ingenting...mycket tradigt men det är väl för jag inte har nått julpynt här i min lilla lya.

Veckan som kommer lär bestå av skolarbete vilket jag inte ser framemot även om det är de sista arbetet vi har att göra så känns det inte som man kommer någonstans..=/ + så kommer jag att behöva plugga i stort sett hela "jullovet" som de nu kallar det. Ser de inte som lov när jag måste använda hjärnan mer än nödvändigt Oh well it has to be done.
På tisdag ska jag in till London och luncha med pappa :) ska bli himla mysigt och sen tänkte jag strösa runt lite på oxford street och kolla in de nyaste på Primark o även shoppa en del om jag hittar nått som faller mig i smaken (men de gör man alltid).
Kommer nog få mig en dos av julkänslan då för den gatan är pyntad från top till tå.

Lite updates

Har varit rätt kass på att skriva blogg så vi fårla ta en snabb update:
Min mobror har fått en son och de firade vi med stor fest hemma hos honom och så mycket mat man fick det är helt sanslöst!
Efter första rätten som var en gigantisk tallrik med ris och kött väntade jag självklart på efterätt men shi fick jag, en tallrik med kyckling, lamm, couscous och ris blev det istället..kollade på Nafi med en chockerad min och hon bara skrattade eftersom hon visste att man fick enormt mycket mat på sådana tillställningar. Till sist kom efterrätten och den petade jag lite på men hade ingen matlust alls..

Har även träffas lillebrossan från Frankrike och guu va stor han har blivit då han är längre än mig nu till och med, blev väldigt chockad över att se hur lång han blivit. Klädstilen ligger på top också men de ligger ju i la familia ;)

Var även sjuk fick en dos av influensan och var sängsliggande i över en vecka det var pest och pina ska jag tala om, tur att jag har mary som tog hand om mig och laga mat till mig :) Mycket uppskattat. Linda var även väldigt hjälpsam :)

Har även varit på Cheeseparty hemma hos Linda :) Det var super kul! Vi drack vin och åt massa olika ostar och goda kex vi spelade även monopol och Leone vann för jag Martin och Emilio gav upp för våra stålar började sina :(

Well thats all for tonight.
Ska upp me tuppen imorgon :(
Kisses n Hugs peeps -Im out!-
 

jag och brossan

Kommentarer
Postat av: Catty

SUPERFINA SYSKON! Jag saknar dig massor Nilla. Älskar dig! Puss

2007-12-03 @ 08:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0